Nuoret

Kokoomusopiskelijat

Kokoomuslaisilla nuorilla Lohjan alueella ei ole omaa yhdistystä. Lohjan Seudun Kokoomus  ry kaipaa aktiivisia nuoria mukaan toimintaan ja tekemiseen! Yhdistyksen jäseneksi voi päästä 15 vuotta täyttänyt nuori.

Lohjalla on nuorisovaltuusto, joka on nuorten edunvalvoja Lohjalla. Lohjan nuorisovaltuusto valitaan nuorisovaltuustovaaleilla kahden vuoden välein. Lohjan nuorisovaltuustoon voivat kuitenkin muulloinkin pyrkiä kaikki 13-19 -vuotiaat lohjalaiset nuoret, jolloin nuorisovaltuusto päättää uuden jäsenen ottamisesta harkintansa mukaan.

Nuorisovaltuusto pyrkii toimimaan nuorten hyväksi ja vaikuttamaan kaupungin päätöksentekoon. Nuorisovaltuustolla on edustajia nuorten asioita käsittelevissä kaupungin lautakunnissa ja työryhmissä. Nuorisovaltuuston kokoonpanossa on huomioitu alueellinen edustavuus, eli nuorisovaltuustoon kuuluu jäseniä kaikilta Lohjan alueilta ja myös koko nuorisovaltuuston ikähaitarilta.

Tule mukaan Lohjan Seudun Kokoomuksen toimintaan ja auta meitä toimimaan Lohjan nuorison parhaaksi.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kysy Lohjan Kokoomukselta

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.